Ako nastaviť profil e-mailu?


Profil pošty je predvolená konfigurácia, ktorá zahŕňa informácie (nastavenia) o názve odosielateľa, e-mailovej adrese a podpise, ktoré sa používajú počas odosielania správy z Pošty IONOS. Profil pošty používa predvolené nastavenia vždy keď tvoríte novú správu alebo odpovedáte na prijatú. Niektoré informácie môžete vkladať mnohonásobne a následne sa môžete rozhodnúť, ktoré z nich budú viditeľné pre adresáta. Prečítajte si viac o tvorbe a odosielaní nových e-mailov.

Príklad: môžete si nastaviť niekoľko rôznych podpisov a rôzne ich využívať, pričom ich budete nastavovať vo fáze odosielania správy. Môžete si tiež nakonfigurovať veľa e-mailových adries pre jednu poštovú schránku (napr. pomocou aliasov) a následne sa rozhodnúť, ktorá z nich bude viditeľná pre adresáta ako adresa odosielateľa správy.

Prečo nemôžem odosielať elektronické správy z Pošty IONOS (RFC5322)?

V súlade s predchádzajúcim popisom týkajúcim sa doplnenia dodatočných informácií o používateľovi sa môže stať, že počas prvého odosielania správy z Pošty IONOS táto nebude doručená a systém spätne odošle informáciu o Mail Delivery System s takýmto obsahom (RFC5322):

550. 5.7.1 Mail does not comply with the documentation RFC5322

V tejto situácii je spätné odoslanie správy zapríčinené chýbajúcimi údajmi o používateľovi, presnejšie chýbajúcim názvom odosielateľa, čiže chýba informácia zobrazovaná vedľa e-mailovej adresy v prijatých správach adresáta.

Kde môžem editovať svoje kontaktné údaje (názov odosielateľa)?

  1. Prejdite do menu profilu a následne vyberte Moje kontaktné údaje.
  2. Po zobrazení nového okna zadajte kontaktné údaje používateľa, ktorý využíva danú e-mailovú schránku.
    DÔLEŽITÉ! Pre správne odoslanie elektronickej správy z Pošty IONOS je nevyhnutné vyplnenie polí: Meno a Priezvisko (treba zadať osobné alebo firemné údaje).
  3. Kliknite na tlačidlo Ulož, ak chcete uložiť zmeny.
  4. Ak chcete zadať názov firmy alebo jednotlivý výraz, napr. meno, priezvisko alebo inú frázu (jednotlivú), prihláste sa do e-mailovej schránky, prejdite na Nastavenia a následne si z ľavej strany obrazovky vyberte možnosť Účty.
  5. Editujte základný účet, E-mail.
  6. Doplňte údaje: Vaše meno a priezvisko.
  7. Uložte zmeny. Zadané nastavenie bude mať prednosť pred údajmi zapísanými v Mojich kontaktných údajoch (osobitné polia meno a priezvisko).

Kde môžem spravovať predvolené nastavenia e-mailovej adresy a podpisu?

  1. Prejdite do menu profilu účtu a vyberte možnosť Nastavenia.
  2. Po zobrazení obrazovky si na ľavej strane vyberte záložku Pošta > Vytvoriť e-mail a následne nájdite pole Predvolená adresa odosielateľa. Vyberte si predvolenú adresu odosielateľa, z ktorej budú odosielané e-maily. Počet dostupných adries sa môže meniť v závislosti od druhu účtu, jeho konfigurácie a vytvorených aliasov.
  3. V tom istom okne na ľavej strane kliknite na záložku Podpisy. Ak si chcete vytvoriť nový podpis, kliknite na Pridaj nový podpis. Prečítajte si viac o tvorbe a spravovaní podpisov v Pošte IONOS.

Po uložení zmien, v procese tvorby novej elektronickej správy v servise poczta.IONOS bude vždy vybraná predvolená adresa odosielateľa a k správe bude štandardne dodaný podpis. V okne, kde sa tvoria nové správy, budete môcť zmeniť adresu odosielateľa a podpis, ak ste si vytvorili dodatočné podpisy a adresy odosielateľa. Prečítajte si viac o tvorbe a odosielaní novej elektronickej správy.

E-mail bez obmedzenia prílohy

2 milióny užívateľov sa nemôže mýliť. Vyberte si spoľahlivý e-mail s kalendárom, organizáciou úloh a bez spamu.


Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Často kladené otázky
Registrácia služieb
Zákaznícky panel
Domény
Hosting
Automatický inštalátor CMS
Databázy
FTP
Elektronická pošta
Webmail
E-mailové programy
SSL certifikát
Website Builder
Office 365
Google Workspace
Bezpečnosť
Vedomostná základňa
WordPress
alebo