- Prečo nemôžem odosielať elektronické správy z Pošty IONOS (RFC5322)?
- Kde môžem editovať svoje kontaktné údaje (názov odosielateľa)?
- Kde môžem spravovať predvolené nastavenia e-mailovej adresy a podpisu?
Profil pošty je predvolená konfigurácia, ktorá zahŕňa informácie (nastavenia) o názve odosielateľa, e-mailovej adrese a podpise, ktoré sa používajú počas odosielania správy z Pošty IONOS. Profil pošty používa predvolené nastavenia vždy keď tvoríte novú správu alebo odpovedáte na prijatú. Niektoré informácie môžete vkladať mnohonásobne a následne sa môžete rozhodnúť, ktoré z nich budú viditeľné pre adresáta. Prečítajte si viac o tvorbe a odosielaní nových e-mailov.
V súlade s predchádzajúcim popisom týkajúcim sa doplnenia dodatočných informácií o používateľovi sa môže stať, že počas prvého odosielania správy z Pošty IONOS táto nebude doručená a systém spätne odošle informáciu o Mail Delivery System s takýmto obsahom (RFC5322): V tejto situácii je spätné odoslanie správy zapríčinené chýbajúcimi údajmi o používateľovi, presnejšie chýbajúcim názvom odosielateľa, čiže chýba informácia zobrazovaná vedľa e-mailovej adresy v prijatých správach adresáta. Po uložení zmien, v procese tvorby novej elektronickej správy v servise poczta.IONOS bude vždy vybraná predvolená adresa odosielateľa a k správe bude štandardne dodaný podpis. V okne, kde sa tvoria nové správy, budete môcť zmeniť adresu odosielateľa a podpis, ak ste si vytvorili dodatočné podpisy a adresy odosielateľa. Prečítajte si viac o tvorbe a odosielaní novej elektronickej správy. E-mail bez obmedzenia prílohy 2 milióny užívateľov sa nemôže mýliť. Vyberte si spoľahlivý e-mail s kalendárom, organizáciou úloh a bez spamu.
Prečo nemôžem odosielať elektronické správy z Pošty IONOS (RFC5322)?
550. 5.7.1 Mail does not comply with the documentation RFC5322
Kde môžem editovať svoje kontaktné údaje (názov odosielateľa)?
Kde môžem spravovať predvolené nastavenia e-mailovej adresy a podpisu?