Všetky kategórie:

Elektronická pošta

Lacný e-mail v IONOS je Vaša vlastná e-mailová adresa a veľkokapacitná schránka! Obsluha na mobilných zariadeniach. Žiadne reklamy ani spam. Neobmedzená veľkosť zásielky.

Elektronická pošta

Články v kategórii: Elektronická pošta

Čo je lepšie: POP3 alebo IMAP v konfigurácii pošty?

Odporúčame používať IMAP, čo je najmodernejší poštový protokol. Pomocou neho môžete synchronizovať všetky priečinky so správami. Na každom zariadení sa zobrazia rovnaké informácie s nastaveným pošty a protokolom IMAP. Pre...

Ako zmeniť kapacitu e-mailovej schránky na hostingu?

Po prihlásení do zákazníckeho panela ionos.sk môžete pristúpiť k zmene nastavení kapacity vytvorených e-mailových schránok. Môžete zvýšiť alebo znížiť kapacitu svojho poštového účtu. Týmto spôsobom môžete zmeniť kapacitu e-mailovej schránky,...

Ako preposlať prijatý e-mail?

V samostatnom článku sme opísali, ako nastaviť automatické preposielanie e-mailov na inú e-mailovú adresu. Tento proces prebieha automaticky bez účasti majiteľa e-mailového účtu. Presmerovanie pošty nakonfigurované týmto spôsobom vám umožňuje...

Čo je e-mailový alias?

E-mailový alias je dodatočná adresa pre váš e-mailovýúčet. E-mailový alias je vytvorený ako doplnok k e-mailovej adrese s jej d'alšími variantmi. Ak máte jeden e-mailový účet, môžete mať naň odkazovaných...

Ako spravovať antispamové nastavenia v Pošte na IONOS.sk?

Na IONOS.sk môžete spravovať nastavenie bieleho a čierneho zoznamu odosielateľov pre svoje e-mailové schránky. Využite nasledovné pokyny, ako si prostredníctvom Pošty IONOS.sk konfigurovať antispamové nastavenia a meniť obsah bieleho a...

Spravovanie a konfigurácia Kalendára v Pošte IONOS

Kalendár v Pošte IONOS Ako pridať do kalendára novú udalosť? Kalendár v Pošte IONOS Používanie kalendára, pridávanie stretnutí/udalostí, sa využije nielen pri organizovaní plánu dňa, týždňa, mesiaca či roka jednotlivca,...

Ako spravovať Adresár v Pošte IONOS?

Úvod Spravovanie jednotlivými kontaktmi v adresári Ako pridať do adresára nový kontakt? Ako upravovať skôr pridaný kontakt? Ako preniesť kontakt do iného podadresára? Ako skopírovať kontakt do iného podadresára? Úvod...

Ako nastaviť profil e-mailu?

Prečo nemôžem odosielať elektronické správy z Pošty IONOS (RFC5322)? Kde môžem editovať svoje kontaktné údaje (názov odosielateľa)? Kde môžem spravovať predvolené nastavenia e-mailovej adresy a podpisu? Profil pošty je predvolená...

Ako nastaviť v správe podpis?

Ako dodať svoj vlastný podpis k e-mailu? Odstránil som podpis – ako ho nahrať späť do správy? Pomocou Pošty IONOS si môžete nastaviť svoj vlastný podpis, ktorý bude automaticky dodaný...

Ako spustiť funkciu automatickej odpovede v Pošte IONOS?

Automatická odpoveď (autoresponder alebo tzv. asistent neprítomnosti) umožňuje aktiváciu automatickej odpovede na e-mail odoslaný na Vašu e-mailovú adresu v IONOS. Zvlášť sa zíde v situácii, keď nemôžete rýchlo odpovedať (napr....

Ako tvoriť pravidlá pre správy v Pošte IONOS?

Tvorba pravidiel pre správy je možná prostredníctvom rozhrania Pošta IONOS a priamo v programoch na spravovanie pošty (napr. Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird). Ak spravujete svoju elektronickú poštu iba cez naše...

Ako nakonfigurovať poštový program?

Môžete prijímať a odosielať e-mailové správy v poštových schránkach vytvorených v IONOS: Pomocou Pošty IONOS na adrese: webmail.ionos.sk Pomocou programov na obsluhu elektronickej pošty, napr. Windows 10, Outlook, Thunderbird alebo...

Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Často kladené otázky
Registrácia služieb
Zákaznícky panel
Domény
Hosting
Automatický inštalátor CMS
Databázy
FTP
Elektronická pošta
Webmail
E-mailové programy
SSL certifikát
Website Builder
Office 365
Google Workspace
Bezpečnosť
Vedomostná základňa
WordPress
alebo