Migrácia z G Suite do Google Workspace v spoločnosti IONOS – čo sa zmení v balíkoch?


Migrácia z G Suite do Google Workspace nie je iba kozmetická zmena názvu. Spolu so zavedením novej nomenklatúry sa tiež menia balíky a ich obsah. Ak už používate G Suite, pozrite si, čo sa zmení pri prechode na novú službu Google Workspace.

OBSAH

Zmena z G Suite na Workspace – čím sa líšia balíky?

Google zavádza podstatné zmeny do svojej ponuky kancelárskych aplikácií predtým známych ako G Suite. Google Workspace nie je iba zmena názvu, ale aj zavedenie nových variantov balíkov a zmeny v rámci ich funkcií. Ak používate G Suite v IONOS, migrácia Vašej služby bude prebiehať nasledujúcim spôsobom:

  • G Suite BasicGoogle Workspace Business Starter
  • G Suite BusinessGoogle Workspace Business Standard

Migrácia bude bezplatná, bez zasahovania do štruktúry Vašej organizácie a jej údajov.

Pozrite si porovnanie nižšie a dozveďte sa, čo sa zmení vo Vašom balíku.

Migrácia z G Suite Basic do Google Workspace Business Starter

Zmena balíka G Suite Basic na Google Workspace Business Starter neprináša žiadne väčšie zmeny. Všeobecné funkcie balíka a úložný priestor v cloude zostávajú nezmenené. Počas migrácie užívatelia G Suite Basic získajú nové funkcie v module stretnutí Meet: oddelené miestnosti, rozmazávanie pozadia, digitálna tabuľa a titulky v reálnom čase.

Obsah balíka G Suite Basic Google Workspace Business Starter
Priestor na Disku 30 GB/užívateľ 30 GB/užívateľ
Stretnutia Meet Až 100 účastníkov Až 100 účastníkov
Podpora Štandardná Štandardná
Funkcie Gmail, Kalendár, Textové procesory, Meet, Chat Gmail, Kalendár, Textové procesory, Meet, Chat
Dodatočné funkcie Riadenie endpointov Riadenie endpointov, Meet: rozmazávanie pozadia, tabuľa, titulky v reálnom čase

Migrácia z G Suite Business do Google Workspace Business Standard

Väčšie zmeny sa zavádzajú pri migrácii z balíka Business, ktorý sa momentálne zrušuje, do nového balíka Business Standard. Prvú zmenu predstavuje úprava priestoru na Google Disku z neobmedzeného na 2 TB pre každého užívateľa a pridanie spoločných diskov pre tímy. Organizácie, ktoré prechádzajú na Business Standard, stratia tiež pokročilé bezpečnostné funkcie ako sú výber lokalizácie uchovávania údajov alebo prístup k aplikácii Google Vault.

V rámci nového balíka Google Workspace boli pridané funkcie podporujúce spoluprácu a komunikáciu v spoločnosti. Google Meet je doplnený o. i. o miestnosti, spoločné riadenie stretnutí, dotazníky a možnosť nahrávania stretnutí. Google Chat je vybavený miestnosťami a dodatočnými zabezpečeniami, ako aj mechanizmami podávania správ. S cieľom zlepšiť bezpečnosť spolupráce je v balíku Business Standard dostupná aj funkcia zdieľania súborov so zabezpečením v podobe PIN kódu pre osoby, ktoré nie sú zamestnancami organizácie a ktoré nemajú Google účet.

Obsah balíka G Suite Business Google Workspace Business Standard
Priestor na Disku Neobmedzený 2 TB/užívateľ + spoločné disky
Stretnutia Meet Až 150 účastníkov Až 150 účastníkov
Podpora Štandardná Štandardná (s možnosťou dokúpenia)
Funkcie Gmail, Kalendár, Textové procesory, Meet, Chat Gmail, Kalendár, Textové procesory, Meet, Chat
Dodatočné funkcie Vault, výber lokalizácie uchovávania údajov, podávanie správ, riadenie endpointov Meet: miestnosti, nahrávanie, dotazníky. Chat: miestnosti, riadenie. Spolupráca: spoločné disky, pokročilé zdieľanie

 

Gmail s doménou Vašej firmy? Je to možné!

G Suite je okrem iného Gmail, ktorý môžete používať s doménou svojej firmy. Získate tiež balík praktických aplikácií Google.


Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Často kladené otázky
Registrácia služieb
Zákaznícky panel
Domény
Hosting
Automatický inštalátor CMS
Databázy
FTP
Elektronická pošta
Webmail
E-mailové programy
SSL certifikát
Website Builder
Office 365
Google Workspace
Bezpečnosť
Vedomostná základňa
WordPress
alebo