Ako pridať používateľa s prístupom na zákaznícky panel ionos.sk?

V tomto článku sa dozviete, ako pridať nového používateľa s prístupom na zákaznícky panel ionos.sk

Pomocou Zákazníckeho panela môžete vytvoriť ďalšie používateľské účty, ktoré budú mať prístup k vášmu Zákazníckemu panelu. Vytvoreným používateľom môžete prideliť rôzne práva (používateľ alebo administrátor). Okrem toho môžete definovať, ku ktorým licenciám bude mať používateľ prístup (platí len pre služby založené na licenciách, napr. Office 365, Acronis Backup atď.

V závislosti od toho, aké práva používateľovi udelíte, bude buď administrátorom vášho účtu ionos.sk, alebo používateľom jednotlivých licencií, napríklad licencií Office 365, Acronic Backup.

Funkcia priraďovania používateľov k jednotlivým licenciám je dostupná len, keď máte vo svojom účte služby, ktoré je možné používateľovi takto priradiť (napr. zakúpené licencie).

DÔLEŽITÉ! V paneli nemôžete vytvárať používateľov, ktorí budú pridelení spravovať iba jednu konkrétnu službu (napr. hosting alebo internetový obchod). Používatelia môžu byť priradení iba k službám na základe licencií, napr. Office 365, Acronis Backup, antivírusové programy.

Ako pridať používateľa s prístupom na zákaznícky panel ionos.sk?

  1. Prihláste sa do zákazníckeho panelu ionos.sk.
  2. Prejdite na sekciu: Používatelia, ktorá sa nachádza na ľavej strane obrazovky
  3. Na obrazovke sa zobrazí zoznam vytvorených používateľov. Kliknutím na tlačidlo Pridať nových používateľov začnite vytvárať nových používateľov, ktorí budú mať prístup k vášmu zákazníckemu panelu ionos.sk.
  4. Na obrazovke sa zobrazí formulár, do ktorého je potrebné vyplniť základné informácie o vytváranom používateľskom účte.

    • Meno a priezvisko – zadajte údaje užívateľa
    • úloha – vyberte práva nového používateľa (používateľ alebo administrátor).
      • ak si vyberiete rolu „Používateľ“, budete môcť vyplniť len základné údaje o používateľovi (zobrazené na obrázku vyššie).
      • ak si vyberiete rolu „ Administrátor “, budete môcť vyplniť ďalšie údaje o používateľovi, napr. poštovú adresu, mesto, krajinu, PSČ a telefónne číslo.
      DÔLEŽITÉ! Po vytvorení používateľa v zákazníckom paneli ionos.sk nie je možné zmeniť jeho oprávnenia. To znamená, že ak potrebujete udeliť povolenia pre vybraného používateľa, budete musieť vytvoriť nový používateľský účet s právami administrátora.
    • E-mailová adresa – zadajte adresu, ktorá bude použitá ako kontaktná adresa a ako prihlasovacia adresa do zákazníckeho panela ionos.sk.
      Ak chcete pre kontakt nastaviť inú e-mailovú adresu a prihlásiť sa inú adresou do Zákazníckeho panela ionos.sk, vyberte možnosť: Na prihlásenie a prijímanie upozornení použiť rôzne e-mailové adresy.
    • Kliknite na tlačidlo Ďalší používateľ, ak chcete vytvoriť viac ako jedného používateľa počas toho istého procesu.
      V závislosti od toho, aké povolenia používateľovi udelíte, bude buď administrátorom celého vášho účtu ionos.sk, alebo používateľom jednej licencie, napr. Office 365
  5. V dolnej časti obrazovky môžete vybrať možnosť, ktorá odošle e-mail s aktivačným odkazom používateľom, ktorých vytvoríte. Ak túto možnosť nezaškrtnete, používateľ nebude aktívny a nedostane email s možnosťou nastavenia hesla. Stále sa môžete prihlásiť do panela pomocou svojho účtu a prepnúť na používateľský účet, napríklad na skúšku.
  6. Po vyplnení formulára na vytvorenie nového používateľa kliknite na tlačidlo Zakončiť v spodnej časti obrazovky.
  7. Po kliknutí na tlačidlo Zakončiť, na e-mailovú adresu nového používateľa sa odošle správa potvrdzujúca zadanú e-mailovú adresu, ktorá vám tiež umožní nastaviť jeho heslo pre prístup do Zákazníckeho panelu ionos.sk.
Prístupové heslo používateľa do zákazníckeho panelu ionos.sk musí spĺňať bezpečnostné požiadavky. Zadajte nové heslo s aspoň jedným veľkým písmenom, jedným číslom a jedným špeciálnym znakom. Minimálna dĺžka prístupového hesla je 8 znakov.

Používateľ neobdržal e-mail s aktiváciou účtu

  1. Prejdite do sekcie Používatelia a upravte vybraného používateľa.
  2. Na opätovné odoslanie aktivačnej správy použite možnosť Obnoviť heslo.

Používateľský panel a správca služieb

Nový používateľ zákazníckeho panelu ionos.sk získa príslušné oprávnenia na spravovaní zákazníckych služieb. Vytvorenie používateľa mu nedáva povolenie na prezeranie obsahu e-mailových účtov alebo neoprávnený prístup k zdrojom zákazníka, ale umožňuje úplnú konfiguráciu účtu v rozsahu dostupnom v Zákazníckom paneli.

V rámci dostupných funkcionalít Zákazníckeho panela môžete okrem iného previesť práva na správu domény na iného zákazníka ionos.sk, napríklad v situácii, keď ste vlastníkom domény a externý subjekt má hosting, na ktorom bude web spustený.

Prečo nemôžem novému používateľovi obmedziť prístup k službám a funkciám zákazníckeho panelu? Zákaznícky panel ionos.sk, podobne ako väčšina administračných panelov hostingových služieb, obsahuje mnoho súvisiacich funkcií, ktorých činnosť závisí od počtu a typu poskytovaných služieb. Poskytnutím jednoduchého prístupu a intuitívneho ovládania služieb by obmedzenie prístupu k určitým funkciám a službám mohlo byť v rozpore s ich základnou funkcionalitou.

Hosting vytvorený pre WordPress

Máte webovú stránku na WordPress? My tiež milujeme tento systém pre webové stránky. Preto sme vytvorili hosting špeciálne pre jeho používateľov.


Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Často kladené otázky
Registrácia služieb
Zákaznícky panel
Domény
Hosting
Automatický inštalátor CMS
Databázy
FTP
Elektronická pošta
Webmail
E-mailové programy
SSL certifikát
Website Builder
Office 365
Google Workspace
Bezpečnosť
Vedomostná základňa
WordPress
alebo