Ako zapnúť spravovanie externého e-mailového účtu v IONOS?


V IONOS si môžete nakonfigurovať veľa e-mailových schránok na jednom účte prostredníctvom Pošty IONOS. Vďaka tejto možnosti môžete napr. sťahovať e-maily z externého poštového servera na schránku v IONOS. Takto môžete v rámci jedného poštového systému sťahovať a čítať e-maily z mnohých rôznych schránok.

DÔLEŽITÉ! Funkcia externého účtu umožňuje zobrazovať e-maily z mnohých e-mailových účtov pomocou jedného panelu Pošty IONOS! Vďaka tejto možnosti sa nemusíte prihlasovať k mnohým e-mailovým ovládacím panelom. Stačí, že sa prihlásite na jeden účet, z ktorého si budete môcť zobrazovať e-maily z iných účtov (externých).
DÔLEŽITÉ! Odstránenie externého účtu spôsobí ukončenie subskripcie adresárov IMAP a ukončenie zobrazovania správ z externého účtu. Ak chcete, aby boli Vaše správy dostupné na e-mailovej schránke, ku ktorej ste prihlásený, bude nutné ich preniesť alebo ponechať nastavenie externého účtu.

Funkcia externého účtu sa najčastejšie využíva kvôli:

  • prijímaniu e-mailov z niekoľkých elektronických schránok na jednom účte v IONOS,
  • prenosu e-mailov z externého servera na e-mailovú schránku v IONOS.

Ako zapnúť spravovanie externého e-mailového účtu v Pošte IONOS?

  1. Prihláste sa do e-mailovej schránky, na ktorej chcete vytvoriť externý účet.
  2. Po prihlásení sa do vybranej schránky kliknite na tlačidlo “Pridaj e-mailový účet”, ktoré sa nachádza na ľavej strane obrazovky.
    DÔLEŽITÉ! Externý účet si tiež môžete pridať v záložke menu “Nastavenia”. Po zobrazení nastavení si na ľavej strane obrazovky vyberte možnosť “E-mailové účty a sociálne siete”.
  3. Na obrazovke sa ukáže okno, ktoré slúži na automatickú konfiguráciu nového externého účtu. Zadajte e-mailovú adresu a heslo prístupu k vybranému účtu. Ak sa automatická konfigurácia externého účtu nepodarí, kliknite na tlačidlo “Manuálne”, aby ste mohli samostatne zadať údaje pre pripojenie na externý účet.
  4. Na obrazovke sa zobrazí formulár na pridanie externého účtu. V sekcii “Nastavenia účtu” vyplňte nasledovné polia:
    • Názov účtu – zadajte ľubovoľný názov pre vytváraný externý účet. Názov účtu sa zobrazí iba v Pošte IONOS a bude slúžiť na jeho identifikáciu spomedzi iných dodaných externých účtov.
    • Vaše meno a priezvisko – zadajte meno a priezvisko osoby využívajúcej daný e-mailový účet.
    • E-mailová adresa – zadajte úplnú e-mailovú adresu k externému účtu, ktorého spravovanie chcete nakonfigurovať, napr. kowalski@post.pl, kowalski@gmail.com.
  5. Vyplňte informácie o externom e-mailovom účte. Zadajte svoju adresu, užívateľské meno a heslo. Zadajte názvy poštových serverov IMAP (odporúčané nastavenie) a SMTP, ktoré nájdete od poskytovateľa e-mailu.
  6. Kliknite na tlačidlo “Ulož”, ktoré sa nachádza v pravom dolnom rohu obrazovky a vznikne nový externý účet.
  7. Ak ste zadali správne údaje pre externý účet, na obrazovke sa zobrazí potvrdenie o tom, že operácia prebehla úspešne.

Ako vybrať v nastaveniach externého účtu, ktoré adresáre majú byť zosynchronizované?

Vytvorenie externej poštovej schránky v Pošte IONOS umožňuje zobrazenie/prenos všetkých katalógov nachádzajúcich sa v externej schránke (napr. prijaté správy, odoslané správy atď.) do poštovej schránky v IONOS. V nastaveniach externej schránky môžete zadefinovať, ktoré katalógy budú zosynchronizované.

  1. Prihláste sa k e-mailovej schránke, v ktorej chcete zmeniť nastavenie synchronizácie adresárov.
  2. Prejdite na nastavenia, kliknite na ikonku s tromi vodorovnými pásikmi v pravom hornom rohu obrazovky.
  3. Z ľavej strany obrazovky si vyberte možnosť Pošta.
  4. Nájdite na konci zoznamu dostupných nastavení parameter Subskripcia adresáru IMAP a kliknite na Zmeň subskripciu.
  5. V novom okne označte alebo odznačte checkboxy pri vybraných adresároch.
  6. Potvrďte zavedené zmeny kliknutím na Ulož, krok späť môžete urobiť kliknutím na Zruš.
Nezabudnite, že základné adresáre slúžiace na spravovanie e-mailového účtu, t. j. Prijaté správy, Koncepty, Odoslané správy, Spam a Kôš sa nedajú vylúčiť zo synchronizácie IMAP.
Adresáre, ktoré boli vylúčené zo synchronizácie IMAP, budú vynechané pri kontrole pošty, a tiež nebudú zobrazované na zozname dostupných adresárov pošty. Vypnutie synchronizácie IMAP sa dá nastaviť tak pre adresáre e-mailovej schránky, na ktorej ste práve prihlásený, ako aj pre adresáre nakonfigurovaného externého účtu.

Ako odstrániť spravovanie externého účtu z Pošty IONOS?

Spravovanie externého účtu z Pošty IONOS môžete odstrániť kedykoľvek. Nezabudnite, že odstránenie spravovania externého účtu neznamená odstránenie vybranej e-mailovej schránky. Odstránenie externého účtu spôsobí, že nebudete môcť odosielať ani prijímať e-maily na externom účte prostredníctvom Pošty IONOS.

  1. Prihláste sa do e-mailovej schránky, na ktorej chcete vytvoriť externý účet.
  2. Prejdite k nastaveniam kliknutím na ikonku troch vodorovných pásikov v pravom hornom rohu obrazovky.
  3. Z ľavej strany obrazovky si vyberte možnosť “Účty”.
  4. Na obrazovke sa ukáže zoznam externých e-mailových účtov. Kliknite na tlačidlo “Odstráň”, ktoré sa nachádza pri vybranom externom účte, aby ste ho odstránili.
  5. Kliknite na tlačidlo “Odstráň účet”, čím potvrdíte, že chcete odstrániť vybraný externý účet.

E-mail bez obmedzenia prílohy

2 milióny užívateľov sa nemôže mýliť. Vyberte si spoľahlivý e-mail s kalendárom, organizáciou úloh a bez spamu.


Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Často kladené otázky
Registrácia služieb
Zákaznícky panel
Domény
Hosting
Automatický inštalátor CMS
Databázy
FTP
Elektronická pošta
Webmail
E-mailové programy
SSL certifikát
Website Builder
Office 365
Google Workspace
Bezpečnosť
Vedomostná základňa
WordPress
alebo