Fakturačné obdobie závisí od typu služby. Napríklad v prípade hostingu alebo domény je primárnym fakturačným cyklom ročné fakturačné obdobie. Pri hostingu však existujé jednomesačné fakturačné obdobie.
Ročné zúčtovacie obdobie znamená, že ak si zákazník službu objedná 5. februára, bude platná a aktívna do 5. februára nasledujúceho roka (do polnoci). Zmena fakturačného obdobia nie je dostupná pre všetky služby ionos.sk.
Pokyny na zmenu fakturačného obdobia v troch krokoch:
- Prihláste sa do zákazníckeho panelu ionos.sk
- Skontrolujte, ako sa prihlásiť.
- Prejdite do sekcie: Účet a vyberte možnosť ponuky: Subskripcia.
- V zobrazenom zozname kliknite na názov služby a na ďalšej obrazovke kliknite na tlačidlo: Zmeniť plán.
Ako zmeniť fakturačné obdobie za služby (podrobný popis)?
Ak chcete zmeniť fakturačné obdobie pre vybratú službu, postupujte podľa pokynov nižšie:
- Prihláste sa do zákazníckeho panelu ionos.sk
- Skontrolujte, ako sa prihlásiť.
- Kliknite na sekciu: účet na ľavej strane obrazovky.
- Kliknite na sekciu: Subskripcia, ktorú tiež nájdete na ľavej strane obrazovky.
- Kliknite na názov služby, pre ktorú chcete zmeniť fakturačné obdobie
- Na ďalšej obrazovke v časti „Základné informácie“ kliknite na tlačidlo: Zmeniť plán služieb a pokračujte v zmene fakturačného obdobia.
- V časti „Obdobia predplatného“ vyberte fakturačné obdobie, na ktoré chcete vybranú službu prepnúť.
- Skontrolujte zadané údaje a kliknite na tlačidlo: Vyberte obdobie v spodnej časti obrazovky.
- Na ďalšej obrazovke sa zobrazí súhrn vašej objednávky. Skontrolujte zobrazené informácie a kliknite na tlačidlo: Zadať objednávku.
Hosting vytvorený pre WordPress
Máte webovú stránku na WordPress? My tiež milujeme tento systém pre webové stránky. Preto sme vytvorili hosting špeciálne pre jeho používateľov.