Na ionos.sk môžete nakonfigurovať viac e-mailových schránok na jednom účte. Pomocou tejto možnosti môžete napríklad sťahovať e-maily z externého e-mailového servera do vašej e-mailovej schránky na ionos.sk. Týmto spôsobom môžete v rámci jedného e-mailového systému sťahovať a zobrazovať e-maily z viacerých e-mailových schránok.
Funkcia externého účtu sa najčastejšie používa na:
- prijímanie e-mailov z niekoľkých e-mailových schránok na jednom účte na ionos.sk.
- presun e-mailu z externého servera do vašej e-mailovej schránky ionos.sk,
Ako povoliť podporu pre externý e-mailový účet v ionos.sk?
- Prejdite na: https://login.webmail.ionos.sk/ a prihláste sa do svojej e-mailovej schránky.
- Prečítajte si viac o tom, ako sa prihlásiť do služby E-mail.
- Po prihlásení do zvoleného e-mailového účtu kliknite na tlačidlo „Pridať e-mailový účet“ na ľavej strane obrazovky.
- Na obrazovke sa zobrazí okno, ktoré slúži na automatickú konfiguráciu nového externého účtu. Zadajte e-mailovú adresu a heslo pre prístup k vybranému účtu. Ak ukaže sa automatická konfigurácia externého účtu, kliknutím na „Manual“ zadajte údaje pre pripojenie k externému účtu sami.
- Na ľavej strane obrazovky bude k dispozícii externý účet. Môžete si prezrieť jeho obsah.
Ako môžem odoslať e-mail z externého účtu?
- Kliknite na tlačidlo Vytvorenie. Prečítajte si viac o tom, ako poslať nový e-mail.
- V sekcii OD vyberte e-mailovú adresu odosielateľa správy, napr. e-mailovú adresu pridaného e-mailového účtu.
- Do príslušných kolónok uveďte e-mailové adresy: DO, CC (DW) a BCC (UDW). Prečítajte si viac informácií o používaní CC a BCC v e-maile.
E-mail bez obmedzenia prílohy
2 milióny užívateľov sa nemôže mýliť. Vyberte si spoľahlivý e-mail s kalendárom, organizáciou úloh a bez spamu.