Na čo slúži sekcia Pošta Zákazníckeho panela?

Sekcia Pošta v Zákazníckom paneli je zodpovedná za správu e-mailových účtov vytvorených v rámci registrovaných hostingových služieb. Odtiaľ môžete pridávať, odstraňovať a upravovať všetky e-mailové účty. Pridaním e-mailového účtu v sekcii Pošta môžete určiť, ktorá doména priradená k hostingu sa má použiť alebo na ktorom e-mailovom serveri sa ma vytvoriť.

OBSAH

  • Pošta – základné informácie
  • Možnosti e-mailovej schránky
  • Pridanie a úprava e-mailového účtu

V zákazníckom paneli ionos.sk v sekcii Pošta nájdete informácie o všetkých e-mailových schránkach vytvorených pod vaším účtom. Zoznam e-mailových adries obsahuje nielen informácie o názve účtu, jeho adrese, ale aj serveri, na ktorom bol vytvorený. Môžete rýchlo upraviť nastavenia účtu vrátane nastavenia antispamovej ochrany.

Sekcia Mail sa objaví vo vašom zákazníckom účte, keď sa zaregistrujete a zaplatíte za e-mailovú službu, napr. firemný hosting alebo WordPress SSD hosting. Ak si chcete vytvoriť e-mailové účty na svojej vlastnej doméne, budete musieť priradiť doménu k hostingu. Môžete mať viacero hostingových služieb a k nim priradených viacero domén a subdomén. Vďaka tomu pomocou sekcie E-mail môžete spravovať všetky účty z jedného miesta.

Pošta – základné informácie

V sekcii mail nájdete základné funkcie zodpovedné za správu e-mailových účtov:

  • Pridať: kliknutím na toto tlačidlo vytvoríte novú e-mailovú schránku,
  • Vymazať: kliknutím na toto tlačidlo vymažete jednu alebo viac e-mailových schránok.

V predvolenom nastavení je k dispozícii aj nasledujúce tlačidlo:

  • Exportovať zoznam – všetko: umožňuje exportovať zoznam e-mailových schránok do súboru a uložiť ich na disk,
  • Exportovať zoznam – zaškrtnuté: po výbere vybraných e-mailových účtov ich môžete exportovať do súboru.

Každý tu vytvorený e-mailový účet má prístup k základným informáciám týkajúcim sa názvu, obsadenosti, typu účtu, aktívneho FTP prístupu a stavu (mení sa to v prípade vypnutia hostingu alebo vypnutia domény).

Možnosti e-mailovej schránky

Pomocou tlačidla Možnosti prejdite na ďalšie možnosti účtu:

  • Upraviť e-mailový účet: môžete kliknúť na názov e-mailovej schránky alebo použiť Možnosti na úpravu nastavení účtu. Zmeňte názov, heslo, kapacitu schránky alebo nastavenia prístupu na server FTP.
  • Antispam: tu môžete upraviť zabezpečenie jednej e-mailovej schránky.
  • Zoznam aliasov: Aliasy sú to dodatočné adresy pre vytvorenú e-mailovú schránku. Môžete ich vytvoriť nekonečné množstvo.
  • E-mailové servery: tu nájdete informácie o poštovom serveri IMAP / POP3 / SMTP pre e-mailový účet.

Zobraziť zoznam e-mailových adries: v tejto časti Možnosti nájdete súhrn všetkých e-mailových adries, ktoré má vybraná poštová schránka, vrátane hlavnej adresy a vytvorených aliasov alebo možných variantov, napr. účtu vo všetkých doménach.

Pridanie a úprava e-mailového účtu

Po kliknutí na Pridať alebo úprava vybranej e-mailovej adresy môžete nastaviť najdôležitejšie parametre e-mailovej schránky: názov, doménu, kapacitu a prístup na FTP server, ako aj (voliteľné) prístup k zálohovaným súborom. O tom, ako upraviť a pridať nové e-mailové schránky, si môžete prečítať v samostatnom článku v Podpore:

Hosting vytvorený pre WordPress

Máte webovú stránku na WordPress? My tiež milujeme tento systém pre webové stránky. Preto sme vytvorili hosting špeciálne pre jeho používateľov.


Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Často kladené otázky
Registrácia služieb
Zákaznícky panel
Domény
Hosting
Automatický inštalátor CMS
Databázy
FTP
Elektronická pošta
Webmail
E-mailové programy
SSL certifikát
Website Builder
Office 365
Google Workspace
Bezpečnosť
Vedomostná základňa
WordPress
alebo